Czy wynająłeś nowe biuro? Planujesz rozbudowę? Chcesz poprawić swoją tożsamość korporacyjną? Będą ci potrzebne meble biurowe i kompleksowe wyposażenie biur.
Gdzie kupić meble do biura?
Zacznij od zadawania pytań. Jeśli masz już biuro, zastanów się, ilu pracowników chcesz jeszcze dodatkowo zatrudnić? Nie masz jeszcze biura, a planujesz go tylko wynająć, to ilu będziesz mieć pracowników i jak obiecujące jest zwiększenie liczby pracowników w nadchodzących latach? Czy masz idealne połączenie wydajności i dochodów, ale niewystarczająco efektywny wygląd biura. Od odpowiedzi na te pytania zależeć będzie jakie meble biurowe wybierzesz. Czy bardziej potrzebne będą ci meble konferencyjne, czy też meble pracownicze. Kiedy zostaną sformułowane podstawowe pytania dotyczące aranżacji hipotetycznych, zaplanujmy miejsca pracy. Idealnym rozwiązaniem do ich planowania byłoby przyciągnięcie specjalistów.
W zależności od zadania mogą to być dostawcy mebli lub projektanci. Zadania i doświadczenie obu są zupełnie różne. Projektant pomoże profesjonalnie stworzyć wizerunek i styl biura, ale rzadko zaaranżuje miejsca pracy. Aby rozwiązać ten problem, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą mebli. Takie firmy mają profesjonalnych projektantów, których zadaniem jest ergonomizacja przestrzeni roboczej. W ich ofercie znajdziemy też meble nowoczesne, krzesła biurowe, fotele i inne akcesoria niezbędne przy meblowaniu biura.
O czym musisz pamiętać?
Podczas organizowania powierzchni biurowej, niezależnie od tego, czy planujesz ją samodzielnie, czy angażujesz specjalistę, na pracownika przypadają co najmniej 3 metry kwadratowe powierzchni. Liczba ta obejmuje już pulpit z fotelem oraz minimalną liczbę szafek, sprzętu biurowego i przejść. W pokoju o powierzchni 12 metrów kwadratowych. mierniki zalecają umieszczenie nie więcej niż 4 osób. To jest maksymalna liczba. Można obsadzić więcej pracowników, ale czy ich praca będzie produktywna? Pamiętaj, że dana przestrzeń musi pomieścić też meble biurowe.