Stojak na ulotki na biurko, a może wolnostojący z wieloma kieszeniami, w których można umieszczać materiały informacyjne, czy też promocyjne? Właściciele przeróżnych firm mają w czym wybierać. Mogą kierować się oni zarówno wielkością takiego ekspozytora, jego designem, jak i materiałami, z których może być on wykonany (pleksi, metal, aluminium, drewno).
Niezależnie od wyboru i tak będzie on spełniał swoją funkcję, jaką jest prosty dostęp do wszelkich zamieszczonych w nim folderów. Gdzie zatem warto go stawiać?
W holu głównym przy recepcji
Hol główny w każdej firmie to miejsce, gdzie zawsze musi stać stojak na ulotki (należy dbać o to, aby nigdy nie był on pusty). Jest to nie tylko pomieszczenie typowo reprezentacyjne (klienci już po nim oceniają często całe biuro, czy też firmę), ale i ostatnie, w którym przebywają przed opuszczeniem placówki.
Na targach oraz wystawach
Stojak na ulotki reklamowe to prawdziwy must have na każdych targach. Jeżeli stanowisko jakiejś firmy cieszy się ogromnym zainteresowaniem, to jej przedstawiciele nie zawsze są w stanie porozmawiać z osobami, które aktualnie znajdują się koło nich. W takim momencie materiały promocyjne, znajdujące się w stojaku na ulotki, z pewnością zabrane zostaną przez potencjalnego klienta i przejrzane w późniejszym czasie.
Na ważnych szkoleniach
Organizowanie szkoleń dla pracowników do już standard. Przed wejściem na takie spotkanie warto jest również umieścić stojak na broszury, w którym umieści się materiały szkoleniowe. Rozłożenie ich po stołach nie wygląda estetycznie, nie każdy również pod koniec je ze sobą zabiera. Odpowiednio dobrany ekspozytor pozwoli zapanować nad porządkiem, a materiały z niego zostaną zabrane przez osoby, które zainteresowane będą danym tematem.