Stojak na ulotki w przestrzeni miejskiej jest produktem, który występuje praktycznie wszędzie. Zetknąć się z nim można zarówno w placówkach urzędowych, bankach, biurach podróży, sklepach kosmetycznych, salonach, galeriach itd. Wymieniać można bez końca i nic w tym dziwnego. Stojak na broszury to najpopularniejsza, a jednocześnie najmniej nachalna forma zainteresowania klienta swoim produktem, czy też usługami. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że produkt ten również może wpisywać się w wizerunek danej firmy.
Drewniane stojaki na ulotki
Nie da się ukryć, że stojak drewniany to niecodzienny widok. To jednak atrakcyjny wizualnie akcent, który sprawdzi się w placówkach, które swoją działalność skupiają w obrębie sektora ekologicznego, zgodnego z naturą, popierającego naturalny styl i tryb życia itd. Taki stojak na ulotki, mimo tego, że nietypowy, to odznacza się jednak wysoką jakością oraz designerską propozycją, przyciągającą oko.
Metalowe stojaki z jedną komorą
Wykonany z metalu stojak na ulotki z jedną komorą idealnie sprawdzi się w urzędach, na targach, czy też na wystawach. Nie trzeba mieć przygotowanych wielu różnych folderów ze swoją ofertą, wystarczy jeden, powielony w odpowiedniej ilości egzemplarzy. Dzięki pojedynczej komorze z łatwością zapanuje się nad porządkiem.
W momencie, kiedy broszury zostaną pobrane, szybko można uzupełnić braki, których nie trzeba będzie dzielić i umieszczać w poszczególnych przegródkach, tracąc przy tym czas. Tego typu ekspozytor na ulotki bardzo szybko się również czyści oraz dezynfekuje.