Niezależnie od tego, gdzie się pójdzie, można mieć pewność, że i on tam będzie. Stojak na ulotki – bo o nim tu mowa, to nieodłączny element przestrzeni miejskiej. Spotka się go w praktycznie każdym sklepie, w ośrodkach wypoczynkowych, galeriach, a także na targach oraz różnorodnych wystawach.
Można pokusić się o stwierdzenie, że stanowi on najpopularniejszą metodę promowania firmy, która może dotrzeć do o wiele większego grona potencjalnych klientów (więcej osób zdecyduje się wziąć ulotkę niż porozmawiać z konsultantem). Z jakich zatem materiałów może być wykonany stojak na ulotki?
Metalowe oraz aluminiowe ekspozytory
Standy na ulotki wykonane z aluminium oraz metalu należą niepodważalnie do bardzo wytrzymałych produktów, które dobrze będą spisywały się zarówno w pomieszczeniach, jak i na otwartej przestrzeni. Dostępne są one w wielu medalach, które różnią się między sobą wysokością, ilością przegródek oraz designem. Dzięki materiałom, z których są wykonane, łatwo utrzymać je w czystości i w momencie, gdy nadejdzie taka potrzeba, można poddać je dezynfekcji.
Tradycyjne i atrakcyjne drewno
Drewniany stojak na ulotki reklamowe to niecodzienny, jednak przyciągający wzrok produkt. Pojawia się on w nowoczesnych biurach oraz placówkach, nastawionych na sektor usług. Dobrze prezentuje się w przestrzeni stylizowanej, w której występują naturalne materiały, takie jak kamień, czy też drewno. Jak widać nawet taki akcent reklamowy może wpisać się w konwencję miejsca, w którym się znajduje, co często doceniane jest również przez klientów.