Czy reklama i medycyna idą ze sobą w parze? Tak! Reklama w placówkach medycznych to doskonały sposób na promocję produktów i usług, skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Korzystają z niej zarówno przedsiębiorstwa o lokalnym, jak i ogólnopolskim zakresie działania. Jaki jest skuteczny sposób na promocję w przychodniach lekarskich i placówkach medycznych?
Czy reklama w przychodniach lekarskich jest skuteczna?
Poczekalnia w przychodni lekarskiej to miejsce, w którym – chcąc nie chcąc, musimy spędzić trochę czasu. Nie każdy pamięta o zabraniu książki, bateria w telefonie może się wyczerpać. Pacjent zamiast patrzeć w ścianę może obejrzeć reklamę! Przekaz zaprezentowany w formie papierowej czy cyfrowej trafia wtedy skutecznie – w odbiorze nie przeszkadzają bowiem żadne bodźce zewnętrzne.
Reklama na monitorach w przychodniach lekarskich
Nowoczesne technologie umożliwiają zaplanowanie strategii reklamowej również na nowoczesnych nośnikach. Takim typem są np. wideo lub slajdy wyświetlane na telewizorach, znajdujących się w placówkach medycznych. Mogą mieć charakter:
- informacyjny – dot. godzin pracy przychodni, zmian organizacyjnych czy aktualności
- reklamowy – promujący zabiegi medycyny estetycznej, nowe produkty do pielęgnacji, itp.
Reklama w placówkach medycznych wyświetlana na monitorach jest o wiele bardziej skuteczna niż papierowa w formie np. plakatu. Dlaczego? Migoczący ekran o wiele szybciej i na dłużej przyciąga wzrok, co sprawia, że prawdopodobieństwo skorzystania przez potencjalnego klienta – pacjenta z oferowanych przez naszą firmę usług czy produktów jest dużo wyższe.